wtorek, 4 listopada 2014

praca

Do ZUS powinni być przyjmowani pracownicy po minimum 20 latach prowadzenia własnej działalności. Taka praca to powinna być traktowana jako nagroda ! Regularne dochody, wysługa lat, ubezpieczenie, urlopy, wolne soboty, święta, wczasy pod gruszą, talony na święta i.t.d.....i.t.d...... , a jeszcze zapomniałem o siedzeniu w ciepłym pokoju, darmowej energii, wodzie, papierze toaletowym, mydle i.t.d.....i.t.d. Można pracować w takim luksusie do 67 lat. Ja za wszystko to muszę zapłacić. Muszę na to zarobić. Utrzymanie Twojego stanowiska pracy to kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie. Zamieniamy się pracowniku ZUS ? Zapraszam przewodniczącą związków zawodowych do mnie do pracy u mego pracodawcy, o 13-tej wypłacie i nagrodach raczej zapomni, praca 8 godzin za najniższą krajową, bez wyjść i zwolnień lekarskich i jak się nie podoba to do zobaczenia w pomocy społecznej. W łbach wam się w zusi-e pomieszało-zobaczylibyście jak trzeba żebrać o wypłatę, która się należy, ale pan i władca zabalował i pieniędzy nie ma, będą za tydzień, za dwa, albo wypłaca po 200 zł. zaliczki, a domu dwie gęby do żarcia. Mobbing co wy wiecie co on znaczy, zobaczylibyście jak do was, by się odnoszono w sposób chamski, wyzywając od h...i, lub ku...w, nierobów, debili lub innych........,ludzie gdzie wy żyjecie. Ja przyjdę do was pracować za wasze pobory i będę pracował nie po 8 godzin, ale po 10-12 godz., aby nikt mną nie poniżał. A temu waszemu Derdziukowi będę wdzięczny dozgonnie za to co wy tam w Zusie macie. Właśnie czekam na rozwikłanie przez ZUS mojego problemu ponieważ miałam obliczony kapitał początkowy z 10 kolejnych lat.... to przy wniosku o emeryturę ZUS i tak z urzędu policzył mi z 20 lat i wybrał ten mniej korzystny. a tyle razy czytałam iż ZUS sam wybiera zawsze korzystniejszy wariant. Widać na moim przykładzie że w ZUS szczecin jest zupełnie odwrotnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz